Tim tende Istra izdao brošuru o kramama za sunčanje

Tim tende Istra izdao brošuru o kramama za sunčanje

Iz firme tende Istra nedavno su izdali katalog svojih proizvoda uz zanimljiv dodataka – vodič za sigurno izlaganje suncu.

Malo smo pregledali tu brošuru i zanimljivi su podaci koje navode tende Istra, a to je da mineralne kreme za sunčanje djeluju kao fizička barijera između vas i UV zraka, raspršujući svjetlost kada udari u vašu kožu. Dva su glavna sastojka koji djeluju kao fizički blokatori — titan i cink oksid. Oni blokiraju širok raspon UV valnih duljina i fotostabilni su, što znači da se krema ne mora ponovno nanositi tako često (iako biste se ipak trebali držati pravila od dva sata).

Konzistentnost kreme je također bitna, navode tende Istra: dosljednost je važna kada je u pitanju krema za sunčanje, jer debljina može utjecati na način na koji stoji na vašoj koži. Netko tko traži formulu koja se neće osjećati teškom ili masnom mogao bi se odlučiti za laganu formulu, dok bi netko sa suhom kožom mogao poželjeti gušću, hranjiviju kremu za sunčanje.

Tim tende Istra izdao brošuru o kramama za sunčanje

Titan i cink oksid također dobro podnose svi tipovi kože, uključujući osjetljivu, i manje je vjerojatno da će izazvati reakciju – naglašavaju u brošuri tende Istra kao glavni razlog preporuke ovih tipova kreme.

Cink oksid je također ključna komponenta u sprječavanju hiperpigmentacije, pa ga dermatolozi često preporučuju pacijentima s melazmom ili tamnim mrljama. Za razliku od kemijskih krema za sunčanje, fizički filteri nisu tako glatki ili lagani. Oni također imaju tendenciju da ostavljaju bijeli trag na koži, što ga čini izazovnim za dublje tonove kože. Mineralne formule napredovale su daleko zahvaljujući nanočesticama cinka koje se lakše utrljavaju.

Kako biste iskoristili prednosti oba tipa kreme, možete se odlučiti za hibridnu formulu koja sadrži kemijske i mineralne filtre – zaključak je koji u brošuri tende Istra možemo finalno pročitati. U svakom slučaju, vrlo je pohvalno da tvrtka ovoga tipa ima na umu dobrobit svojih klijenata i van opsega usluga svojih vlastitih proizvoda.